Skip to content

de ce poa’ sa plinga un om

3 Mar 2006
Fuseram singure in birou azi, fara digeiul nostru favorit, carele e undeva pe schiuri, la munte. Doua gagici, eu si colega mea, care saptamina asta a schimbat prefixul. Nu cu 3, si nici macar cu 4. Asa ca toata saptamina a fost acra,  intoarsa pe dos, ‘o sa va amintiti voi cind o s-ajungeti la virsta mea’, ‘bai, cind a trecut timpul??’ imi spune ca si parintii ei de la Brasov au sunat-o sh-au plins impreuna, si parca-n anul asta ca-n nici un an, multa lume a sunat s-o felicite si ea le-ar fi rupt capul.
 
Si ce ma pricepui io sa pun, la muzichii, mai pe dimineata, a fost OK. De dupa prinz am dat-o pe romanesti. Mai intii niste Fara Zahar – hi hi hi. Apoi niste Mihai Margineanu – hi hi, apoi niste Bere Gratis, Vank si Directia 5 – misto. Apoi Pasarea Colibri, Mircea Florian, folk – pauza. Deja nu prea mai comenta.
Si bag pentru final niste Florin Chilian (de care cica n-auzise). Ok, whatever, winampul torcea la paritate cu imprimantele, cind la un moment dat incepe ‘Chiar Daca’.
Daca ma gindesc acum cred ca nici tastatura ei nu mai tsacanea.
Pentru ca la un moment dat, vocea lui Lili zice auzi, nu vrei sa schimbi melodia asta?, printre lacrimi, da’ lacrimi nene, rimelul deja se intinsese pe obraz ca mocnea plinsul de ceva timp, acum doar izbucneste, si da-i!
Sar s-o iau in brate, ce faci mai omule, plingi? dar ea trece pe linga mine in viteza spre buda, sa-si aranjeze fatsa.
 
Cind s-a intors m-a rugat sa nu mai pun melodia asta niciodata.
22 Comments leave one →
  1. 3 Mar 2006 6:17 am

    Da! Nici mie!

  2. 3 Mar 2006 6:32 am

    nu?, sa tot conduci prin ploaie…

  3. 3 Mar 2006 6:40 am

    :)))))))
    saraca melodie!

  4. 3 Mar 2006 7:09 am

    Nu’s daca melodia, sau Chilian. Da’ daca as mai putea asculta vreuna dintre melodiile lui, probabil c-ar fi aia cu ‘Hai calca pedala, te-astept in furtuna”. Aia da, si la volan, prin ploaie… si , probabil, “nu mai beau”, pe care tot n-am gasit-o.

  5. 3 Mar 2006 7:43 am

    o gramada de oameni patesc asta de la melodia asta….. cred ca e flagel.

  6. 3 Mar 2006 8:25 am

    o gramada de oameni patesc diverse chestii de la diverse melodii (d-ale lu’ Chilian! cred ca el este flagelul)

  7. 3 Mar 2006 11:47 am

    Hmm…daca imi urmam vocatia de avocat, poate acum pateam chestii ascultand cantecul avocatului :))

  8. 5 Mar 2006 10:17 am

    vidal sireac, n-a ascultat nici pina acum…

  9. 6 Mar 2006 3:37 am

    talk about wishful thinking… aseara suna mamica la telefon si ma roaga sa-i scot ‘chiar daca’ de pe net :)). s’apoi o pune pe repeat. si cand am trecut la trei dimineata pe hol, tot se mai auzea din bucatarie. totusi n-am mai intrat sa vad daca flagelul a avut sau nu loc, although i have a sneaky suspicion it did :)

  10. 6 Mar 2006 3:53 am

    ‘chiar-daca’-day ………

  11. 6 Mar 2006 4:17 am

    chilian e un pacatos :)) face oamenii sa planga, ii depreseaza. Muzica melancolica ar trebui interzisa prin bula papaliceasca. Une mai pui ca bea whisky cu damigeana si strica si pe altii de-i stiu eu bine sa abuzeze de licori (Alerta: Consumul excesiv de alcool, dauneaza grav sanatatii… Directiva Consiliului …

    Am zis

  12. 6 Mar 2006 6:09 am

    esti un pic invidios, musiu Dragoane?! ca n-ai capatat si domnia ta uischi?!
    desi, daca-mi aduc aminte CE faceai tu in aceeasi seara……. sa trecem subt tacere, ca asa face o doamna binecrescuta (si-nca ce bine!) ca mine.

  13. 7 Mar 2006 1:52 am

    trimite la mihai dot botea arond gmail dot com pliz.

  14. 7 Mar 2006 6:40 am

    Mda. Reclama e sufletu’ comertului. Chilian are o voce sparta (initial scrisesem mizerabila dar mi s-a parut ca atributul nu explica in ce sens e de nesuportat), textul e de doi lei si melodia previzibila pina dincolo de limitele plictiselii.

    In rest numai bine, multumesc de promptitudinea serviciului de email :)

    PS. e chiar prima (si ultima) oara ca ascult Chilian !

  15. 7 Mar 2006 9:24 am

    sireac vidal, sireac A

  16. 7 Mar 2006 9:55 am

    vi-l trimit pe mail???
    ziceti aciulea, sa nu ma trageti de urechi dup-aia ca va umplu mailu’. se face un mail de 6255K.

  17. 7 Mar 2006 11:24 am

    ……….. vai, A………. *sigh*.
    trimit, mihai… joi, de la servici…. ca miine nu mergem, e zi libera…

  18. 8 Mar 2006 5:01 am

    domne, uneori ma sparii cat adevar graieste A! Si pa vremea cand o injuram birjareste tot asa cu draptate graia. Na, ca nu sunt singurul care nu gusta Chilian! Aferim!

  19. 8 Mar 2006 6:19 am

    ueh, sînteţi mai liniştiţi (era să zic mai fericiţi, da’ să nu mă îndes în filozofeli…)

  20. 8 Mar 2006 10:09 am

    o fi, Dragoane, o fi… dar trebuie sa subliniez ca aveti motive diferite!!!

  21. 9 Mar 2006 6:56 am

    still waiting :)

  22. 28 Mar 2006 1:57 am

    poci sa ma smiorcaiesc si eu p-aicea ca nu mi-a placut nici mie?
    :o
    nu da, maricico, nu da!

Leave a Reply

