Skip to content

do you remember

2 Mar 2006
 
[link]
7 Comments leave one →
  1. 2 Mar 2006 6:48 am

    hfd-ule, prea esti categoric. si am vaz`t eu ca nu traiesti ca si cum ai avea un singur glontz pe tzeava…

  2. 2 Mar 2006 11:35 am

    draga aprilitza, nu voi obosi pana la sfarsitul zilelor sa-ti reiterez plicticos si monotezist ce ti-am mai spus: nu exista reincarnare. Omul are o singura viata, one shot only. Reshpekt

  3. 2 Mar 2006 11:41 am

    bine, Dragoane… daca preferi sa inoti intr-un acvariu decit intr-o mare, esti liber s-o faci. vezi, insa, ca peretii aia sunt de sticla.

  4. 2 Mar 2006 12:03 pm

    chiaaaar, mi-amintesc de linkul ăla! ia să mai vedem cum dzicea.
    daaa, una singură, că de-aia vorbim de karme în astrologii ,)

  5. 3 Mar 2006 6:35 am

    adica numa` gura-i de tine? ce draci, ma`, men, ca nici bere nu prea bei…

  6. 3 Mar 2006 9:39 am

    :o)))))))
    that’s Gadjo!!!

  7. 3 Mar 2006 11:06 am

    bre gd-ule. parol sa ma-ngropi daca nu traiesc eu ca cum n-as ave decat o viata. Par eu categoric si am tonul asta definitiv si fara recurs, dar nu e intentionat.

Leave a Reply

