Skip to content

TAG, Guten Tag

17 Feb 2006
Car’va’s’zica (si sa nu-ndrazneasca cineva sa se ia de ortografia cuvintului asta!), avem o blog-bâză. Pe mine m-a taguit Mr. Fry, asa ca e rindul meu sa fac o compunere, si s-o dau mai departe. Bâza, ofcorz.
 
sectiunea 4 filme (numai 4?)
Shawshank Redemption.

Casablanca.

Pisicile Aristocrate / Cartile Junglei.
The Wall.
Cite una din fiecare, ca sa nu se supere nimeni. Si Dangerous Liaisons. Si Legends of the Fall, ca sa-mi fac damblaua.
 
sectiunea 4 seriale
Carnivale – as fi super happy s-aud ca a fost continuat, pentru ca au ramas multe lucruri in coada de peste. Si pentru ca vocea fratelui Justin (Clancy Brown) imi ridica parul pe ceafa.
ER. Pur si simplu. Si asta pe fondul silei mele de sistemul medical!
Ally McBeal – zau ca-mi placea. Macar pentru ca NU se puneau aplauze din off, chestia asta ma calca pe nervi teribil. Acum am revazut un episod zapacit pe la nu stiu ce post TV, si n-am putut sa-l mai urmaresc.
– nu mai stiu. Nu prea ma omor dupa seriale. Seinfeld, na.
 
sectiunea 4 mincaruri I love
salatele proaspete, cu

frunze

de toate felurile, prezentate frumos si fara maioneza. Salata de papadie, de exemplu, rulz! Si cea de andive.

mincaricile de legume, orice legume, dar NU de fructe. Alea cu fructe sux rau!
condimentele, adica ardeiul iute / piperul / cimbrul / mararul verde. Dar mai ales ardeii iuti, cit se poate de iuti.
– once in a blue moon, sea food. De exemplu, imi aduc si acum aminte cu placere de calmarii prajiti vinduti la orice colt de strada in

Rovinj
,
Croatia

. Si de scoicile de la terasa din VV.

 
sectiunea 4 mincaruri I hate
– carnea.
– laptele cald, aburind…
– mierea – ma ustura stomacul de la miere, si de la orice e gatit cu miere… alergie, or something
– orice are ulei prea mult sau e urit prezentat.
 
sectiunea 4 carti

The Dubliners – of of of… ce dor mi-e.

Strainul lui Camus, la paritate cu 100 de ani de singuratate
Cartile Junglei – Rudyard Kipling, la paritate cu Aventurile lui

Alice

in Tara Minunilor – Lewis Carroll

– T.S. Eliot’s Wasteland se pune?! Daca nu, alegeti un roman de John Steinbeck.
 
sectiunea 4 locuri unde as vrea sa fiu acum (undeva unde tonerele pline nu se imprashtie pe parchet, si unde nu dau cu aspiratorul intr-o pozitie mizericordioasa in vazul si comentariile unor moftangii, ferindu-mi fusta de praf si pazindu-mi cuvintele sa iasa pe gura) (sau asta nu se mai pune, ca e o activitate finishata pe ziua de azi, si care nici n-o sa intre in raportul de activitate …)
– la numarul unu nu scriu nimic, ca m-apuca, si chiar plec si va las, si o sa plingeti dupa mine.
– pe o plaja calda, intr-un hamac, privind o mare turcoaz si un palmier strimb.
– in excursie intr-un oras in care n-am fost.
– la marginea unei paduri de foioase, cu picioarele goale prin fineata.
 
sectiunea 4 locuri unde am fost in vacanta
– pai acolo unde ziceam ca nu (mai vreau sa) scriu.
– in

Paris

, si l-am prins inflorit si vesel si aromat de primavara.

– in copilarie, la Cheia, Prahova, la minastire(~a care fusese intre timp transformata in loc de odihna pentru ai Patriarhiei. Acolo neamul N. ocupa un corp intreg de cladire, si timp de doua saptamini noi faceam regulile. Frumos e ca in clasa a 9a am gasit un coleg de liceu care fusese in aceeasi vara in vacanta la Cheia, tot la minastire, si care m-a-ntrebat “in ce perioada ai fost? I-ai prins cumva p-aia care stateau la corpul B, in spate, aia care faceau serbarile alea si stateau de vorba toata noaptea?” umm… am zis ca mnu, dar noi eram, si serbarile erau facute de copiii din neam in frunte cu mine, care recitam si faceam scenete de s-adunau toti de prin minastire, inclusiv parintele staret, care n-avea a se supara, nici macar ca ziua sunetul de la toaca se auzea mai slab decit zornaiala zarurilor de la table).
– la

Teotihuacan

. Caci in

Mexico City

am fost cu treaba, dar la piramide nu.

 
sectiunea 4 pagini pe care le vizitez zilnic
weblog and associates. Nu fac reclama, dar puteti trece cu mausu’ peste patratelele din josul paginii, pe dreapta.
Cam
asa. Fireste, unii mai zilnic decit altii.
– a noastra de servici. Duh…
gugle, in cautare de te miri ce.
wikipedia, or alikes.
 
sectiunea 4 joburi pe care le-am avut
– traducator si ITst.
– traducator si ITst.
– traducator si ITst.
– traducator si ITst.
Boring.
 
sectiunea 4 locuri in care am locuit. Nah.. boring again, stau in acelasi bloc din 1975, asa ca o sa inlocuiesc sectiunea asta cu 4 bauturi care-mi plac:
cafeaua! Neagra, fara zahar, si daca se poate nu clocotita, ci lasata sa se raceasca. Iar vara, nimic nu bate nessul granulat – nu cel frecat! – lasat sa se dizolve in apa rece si cuburi de gheata. No sugar, please. No cream, either. Poate doar icecream. ;)
bere – orishcind. Proaspata si racoroasa.
Tequila dry / Martini dry / Wisky de la mama lui / Gin fara tonic. Mai bifez o data tequila, con su sal y su sabor.
Ceaiul verde Pickwick, rece, sau orice bauturi ne-carbogazoase. Daca nu, merge o Cola.
Ups, cred ca sectiunea ‘bauturi’ e cea mai bine fundamentata.
 
Si pentru ca m-am cocosat de spate dind cu aspiratorul peste toner, si cu mopu’ peste parchet, si cu palmele peste cap, revenind, pentru ca asa vreau io acum, adaug niste sectiuni, de amorul artei.
[4 parfumuri care-mi plac.
– Armani. Mai ales Emporio He, dar si Emporio She merge. Si Sensi. Mai ales ca primesc complimente de cite ori il folosesc.
Cerutti 1881, Femme.
Kenzo flower, cu macul lui cu tot.
– mirosul freziilor.
 
4 momente favorite ale anului.
– primele doua saptamini de primavara. Atunci cind pamintul musteste de apa, copacii au crengile negre, ceru-i albastru si mugurii abia plesnesc. Si mai ales corcodusii, ca au curajul sa infloreasca primii
– diminetile de vara la mare. Dimineata, adica rasaritul si imediat dupa.
– Indian summer days, toamne aurii cu fire de paianjen si copaci cam asa.
– momentul in care iti aud vocea.]
 
si, la finalul finalului, 4 people I’m tagging

Mack (cu speranta ca va tag-ui in continuare dintre prietenii IRL)

– [tag 2]
– [tag 3]
– [tag 4]
 
Hm. Pentru cine se intreaba, da, am ascendentul in Balanta.
——-
Nu foarte later, dar edit:
Tot din pricina ascendentului, mai taguiesc pe cineva… pentru ca trebuie [tag 4‘]
3 Comments leave one →
  1. 17 Feb 2006 7:21 am

    Cu felurile de mincare m-ai dat gata, numai ca la mine vin fructele de mare pe locul 1 urmata de salata de andive si rucola. Apropos de calamarii din Rovinji, eu am mincat in Dubrovnik cele mai bune Lignje…iar momentan mi-e foame ;) Eu as m-ai adauga ardeii umpluti!

  2. 17 Feb 2006 10:51 am

    :o))))))))) si mie-mi plac fructele de mare, dar sunt vegetariana. Asa ca nu vreau sa-mi placa.
    m-am gindit foarte serios sa te bag in jocul asta, dar ma temeam ca o sa refuzi participarea.
    de vrei, eu te tag-uiesc, si gata!

  3. 18 Feb 2006 1:25 am

    Ceau, am incercat si eu sa fiu vegetarian si am reusit numai delaungul postului Pastelui, anul trecut. Insa fara “motivatie religioasa” nu cred ca as fi reusit ;) prea ma tentau unle chestii… Dar m-am simtit mai bine….asa vegetarian. Dar si pe atunci, odata pe saptamina mincam peste. In rest…ai primit mailu?

Leave a Reply

