Skip to content

Turquoise

2 Feb 2006
Turquoise e culoarea mea preferata. Dar nu orice turquoise, ci unul profund, o combinatie perfecta de albastru si verde, luminos, clar, unul care poate fi respirat.
Asa cum e marea in pozele alea din reclamele la concedii la tropice, alea cu nisip alb si palmieri lungiti pe plaja.
 
Dintotdeauna mi-a placut culoarea asta. Am avut un sacou turquoise, in liceu, ocazie cu care o colega a descoperit ca mie mi se schimba nuanta ochilor in functie de culorile cu care ma imbrac, si ea zicea ca-i dau lacrimile daca se uita la mine. Am avut penare, cercei, tricouri, costume de baie, inele, bluze.. multe chestii.
Am avut cercei. Ultima data i-am purtat ieri, ocazie cu care – iar – au fost admirati de toata lumea. Dar unul din ei a gasit de cuviinta sa ramina in oras. N-a mai ajuns cu mine acasa. Ieri la 22:30 ma invirteam in jurul blocului cu lanterna, sa-l caut. Nu l-am gasit. Si-s neagra de suparare.
6 Comments leave one →
  1. 2 Feb 2006 10:24 am

    Tocmai voiam sa scriu ca mie imi place turqoise doar in combinatie cu un pic de negru, dar avind in vedere ultima propozitiune pare o afirmatie ironica. Si nu e. Asa ca n-o mai scriu (sic!)

    E vremea deci pentru o noua pereche de cercei turqoise.

    :)

  2. 2 Feb 2006 10:32 am

    de prea mult admirat :((

  3. 2 Feb 2006 10:37 am

    mda, deochiul… :(

  4. 2 Feb 2006 10:40 am

    unii care se cos de ureche!

    :o((((((((((((( sunt timpita!

  5. 2 Feb 2006 10:53 am

    nununu!
    alţii, încă şi mai frumoşi! :)

  6. 2 Feb 2006 10:58 am

    cunosc neagra suferintza, si eu sufar din urma pierderii a 2 cercei din 2 pereki diferite..irecuperabili si unicat :( sa speram la altzii. mai frumosi si mai…atashatzi? :)

Leave a Reply

