Skip to content

take two, leave one

26 Jan 2006
Ieri s-au batut turcii la guritsele noastre. Foamete mare. S-a rontsait totul, in mod organizat, termitele UMP nemailasind pentru astazi decit 7 masline si 2 – 3 bucatele de cascaval. Cea mai mare felie de tort e a mea !!! / care baiii, te uiti la tine? ar fi invers proportional, si nu e frumos! aia trebuie sa fie a mea!! // asta ai facut-o tu? / da, uite, m-am si ars cu tava / dar ce, ati avut gaze? / pai nu cine stie ce, nu vezi ca ar fi trebuit sa fie foetaj, s-arata ca biscuitii? // da’ si mie doo felii de friptura / ia numai una, bai, una da-mi-o mie.
Mereu zic ca trebuia sa aduc mai mult. Si chiar daca pare mai greu la carat, de la an la an, parca tot nu e cit trebuie, cind pun pe masa.
Am stat 16 oameni, strinsi in umeri de-ncapeam 2 pe scaun, intr-o camera frigorifica (la noi in birou erau 16 grade, si cind am ajuns la sefa in birou sa-ntindem masa, era mai frig!). Am inceput masa cu tsuica!!! – lucru de mare uimire, avind in vedere ca acum 2 ani mi s-a sugerat sa nu deschid nici macar o sticla de vin. Dar inghetsase sufletul in noi. Niste unii lucrau la panoul de sigurante al cladirii, si din cind in cind ni se-aprindeau si neoanele, dar nu mai mult de 5 minute.
Am primit 1 trandafir, 1 crin, primele frezii ale sezonului – dragele de ele! – un cadou pentru 6 simtsuri intre care o carte desteapta rau scrisa de Gyuri, urari multe, semeseuri pina-n miezul noptii, telefoane multe (si citeva surprize majore!), pupaturi si mai multe. Bifez aici si un cadou primit inca dinainte de Craciun, care mi-a prins tare bine intre timp. O persoana a lipsit de la apel, dar incep sa ma obisnuiesc, chiar daca amintirile dor. Acum descarc poze ale unor torturi care cica au fost mincate ieri, in cinstea zilei mele, peste mari si tari!
 
Cind am ajuns acasa, mama mi-a amintit nu numai ca si acum 4 ani a fost identic si la fel, dar ca si acum *m-hm* ani … in copilaria mea, pe cind aveam vacantsa toata luna ianuarie, pe cind nu mergeau nici tramvaiele se taia curentul fara nici o logica, de raminea lumea in lift, pe la una din ultimele dati cind am avut un party de ziua mea, tot asa a fost. Adica la lumina luminarilor, fara casetofon, cu copchii urcind 9 etaje pe scari, si lasati apoi sa traga o sfinta de v-ati ascunselea in casa, pe baza de chiote, caci pe bezna aia nu prea se putea face altceva.
Asa ca iata, Jen dear, am o lunga lista de zile de nastere cu catastrofe naturale (26 ianuarie 2001, Delhi) sau artificiale. Nu se mai supara nimeni. Ziua cirtitsei – 25 Ianuarie.
18 Comments leave one →
  1. 26 Jan 2006 1:30 am

    :))multumesc de urari.
    m-ai binedispus, Mr. C. (nu-s cam putine, douazeci inauntru?)

  2. 26 Jan 2006 2:15 am

    Ah, luandu-ma cu ale mele, am uitat sa urez si eu…..LA MULTI ANI, sa fie totul cum vrei si sa ai in jur numai oameni zambitori.

  3. 26 Jan 2006 2:23 am

    tooort! trebuia sa tin cartea ostatica pana ieri ca sa am motiv sa mananc si eu bunatati pe intuneric.

  4. 26 Jan 2006 2:33 am

    LMA cu intarziere :)

  5. 26 Jan 2006 2:57 am

    sa ne traiesti! Big hug!

  6. 26 Jan 2006 3:17 am

    multumesc tuturor.
    nu-i chiar cu mare intirziere, intrucit sunt nascuta aproape pe 26. Si de cind nu mai e un fost presedinte nascut pe ziua asta, m-am labartsat eu pe doua! :)))

  7. 26 Jan 2006 3:21 am

    esti pe 25 ianuarie cum tatal meu
    la multi ani, aprilie! ;)
    acu aflai si eu :p

  8. 26 Jan 2006 12:34 pm

    la multi aaaaaaaaaaani!!

  9. 26 Jan 2006 12:34 pm

    la multi ani! si, ca sa te binedispun, la brasov avem minus 20 afara, plus 20 inauntru. deoarece se poate.

  10. 27 Jan 2006 2:04 am

    gata, a trecut?
    LAMULTIANICUNTIRZIEREEEEEEE!!
    na!

  11. 27 Jan 2006 2:43 am

    LOLLLLLLLlllllllllllll
    se admite, Tantzelu’!!

  12. 27 Jan 2006 2:56 am

    pai, da, sigur, ca prima data cind ti-am zis n-ai citit… :((

  13. 27 Jan 2006 3:17 am

    ba am citit, cum crezi ca n-am citit?!
    am raspuns acuma, cind ai venit cu reluarea… ca m-am si miratara.
    te pupez dublu, na, ca mi-ai zis de doo ori. ie bine?!

  14. 27 Jan 2006 9:05 am

    eheiiiiiii… la multi ani lu’ domnu’ tata!!
    mai optzeci-o, daca stau sa ma gindezk, tu ai si tata Varsator, si sotul, nu?!

  15. 27 Jan 2006 10:03 am

    (fluturind din gene) bineeeeeee!
    :))))

  16. 31 Jan 2006 5:24 am

    la multi ani si eu!! sa-mi trag putin respiratia… oare daca am intarziuat trei zile se mai pune? :)

  17. 31 Jan 2006 5:25 am

    oopsie… cred ca au fost mai mult de trei oricum… :((

  18. 31 Jan 2006 5:39 am

    no prob, Catz. se pune!! cu mare bucurie…

Leave a Reply

