Skip to content

Missed calls

5 Jan 2006
Da, bai, aveti dreptate. Va dau toata dreptatea din lume.
Ba chiar recunosc ca si pe mine m-ar enerva cineva care nu mi-ar raspunde la telefoane asa cum nu raspund io.
Si-mi urez sa schimb asta pe anul 2006. Chiar daca am dat deja, iata, doua lacramatsii in scris si citeva alte rateuri care inca nu s-au plins (dar va invit sa nu pierdeti ocazia).
Acestea fiind zise, va multumesc pentru urarile pe care mi le-ati fi adresat live dac-as fi raspuns la telefon.
Of of of.
 
Probabil ca m-am distrat prea mult de revelion (~ul tsiganesc pe care l-am avut, fara manele, dar cu cite putin din alelalte, inclusiv cu poze despre care colegii de birou spun ca nu-s cu mine!), ca de cind m-am intors, sunt tare bleaga. Lipsita de orice zvic. Nici macar nu-mi arde sa scriu aciulea una alta, desi s-ar gasi ce, iar serile-mi jur in barba ca miine ma updatez.
 
Uitindu-ma inainte sa am un an ca pe 1, dar nu ca pe 2, 3, 4 si 5,
A dvs cititoare,
Aprilitsa
 
 PS: si mai recunosc ca insemnarea de fata e facuta SI ca sa scap de insemnarea de pe 13 dec.
3 Comments leave one →
  1. 5 Jan 2006 1:40 am

    Haulio, daca a fost vorba de distractie, atunci se trece cu vederea :)

  2. 5 Jan 2006 4:22 am

    un telefon nou îţi urez şi ieu!
    cred că blegeala e de la începutul de vacanţă curmat în faşă, că şi la mine bîntuie la servici.

  3. 5 Jan 2006 5:08 am

    daaaaaaaaa………… curmat tocmai cind incepea sa aiba gust.
    :o(
    shooooot’emmm!

Leave a Reply

