Skip to content

Spitale. Urite.

17 Dec 2005

Spitalele de urgenta – hidoase.

Nu am targa. Nu am carut, nu am nimic! (o hirtie strecurata in buzunarul lui). Imediat vin!

Imediatul a durat ceva. Dar a venit la capatul unui carut de 100 de ani.

Eu nu ma urc in ala ca-mi murdaresc hainele. – istericale.

Bun, atunci pune piciorul jos.

Nu pot.

Ei vezi, deci te urci.
 
Unde este cabinetul de ecografie?

Ecografie pentru un picior rupt?

Nu este picior rupt.

Aha. Pai nu avem ecografie pentru parti moi, numai la Floreasca.

Si m-am asezat in mizeria asta de carut degeaba.

Puteti suna la Floreasca sa fim siguri ca vom fi tratati ca urgenta?

Da’ ce sunt eu, domnisoara, cabinet de coafura?

Nu. Sunteti medic intr-un spital de urgenta, si asta este o urgenta. Puteti suna, va rog?
Suna o asistenta. Da. Duceti-va. Au.
AUUUU!!
 
Floreasca.

Vreau sa intru cu masina in curte, am o urgenta.

Toti au urgente la spitalul asta!!!

Ei ca sa vezi!!

Alt brancardier, acelasi repertoriu: Nu am targa, nu am carut. Sunati la ortopedie sa va aduca aia.

Eu nu ma mai urc in alt jeg de carut.

Unde e cabinetul de ecografie?

La subsol.
 
Telefonul a sunat tot timpul. In care se facea ecografia. Pentru ruptura musculara.

Telefonul de la urgente.

Salvari mari, doua. Salvari mici, patru. Alte cazuri intrate in spital pe picioarele lor, nesfirsite. Singe pe holuri. Adunat cu mopul, gri maron. Lacrimi. Flori. Miros caldut, chimic. Placute de la sponsori in hol. Telefonul pentru brancardieri, sunind incontinuu.
 
Cind o sa ma-ntorc acasa o sa tai cocosul ala mare.

Da, tataie, sa-l tai.

Tataia intra la angiografie. Iese pe targa dupa 15 minute. Nepotii pling.
 
Nu vreau ghips.
Nu capeti ghips. Dar trebuie sa stai in pat.
 
2005 is not done yet!
5 Comments leave one →
  1. 17 Dec 2005 11:19 am

    brrr…

  2. puck permalink
    17 Dec 2005 11:47 am

    sa te faci bineee

  3. Mido permalink
    18 Dec 2005 1:55 am

    :((

  4. tuvia permalink
    18 Dec 2005 11:41 am

    poor april! get well soon k s intri bene in 2006…

  5. McFish permalink
    20 Dec 2005 8:13 am

    pup-o de la mine, şi fă-i o cahvea din aceea per sufletul ei bun. şi să stea cuminţică în pat!

Leave a Reply

