Skip to content

ce dor imi e de tine

3 Dec 2005

ultima data cind mi-ai zimbit afara ningea, si m-ai strigat de peste drum, “heiiiii,
…” si fulgii acopereau strigatul, de-abia te-am auzit; ai traversat strada alergind,
ti se rosisera obrajii si respirai greu. sa fi fost bucuria revederii? sa fi fost
efortul alergarii? apoi am fost la o cafea la Irish pub, si, de fisticeala, ai
uitat sa platesti. eu aveam de ajuns undeva, am sunat sa spun ca nu mai vin si
te-ai bucurat de parca ti-as fi facut un cadou. in masina am pus mina pe piciorul
tau, si mina de pe schimbatorul de viteza ti s-a incordat, si tresarea marunt,
in ritmul batailor inimii. apoi ne-am despartit fara cuvinte, fusesem impreuna
atitia ani ca era aproape normal sa divortam.

ultima data cind m-ai atins eram la parterul hotelului. kiss good bye. nu aveam
lacrimi sa pling, desi mi le cautam. ma uitam la tine cum te indepartezi, un pas,
inca unul, parca cineva pusese filmul asta prost pe slow & mute, cred ca mi-ai
zis ceva de linga lift, dar nu am auzit. aveai pantalonii de la costum, si camasa
cu epoleti, si parul ud, si mergeai elastic, mers tipic, imi spusesesi. afara
era un soare vesel, care nu ma lasa sa pling. am simtit ca va trece mult timp
pina te voi revedea. un sentiment clar, unic, ‘this is it’. de atunci ne trimitem
e-mail-uri banale o data la 2 luni, si shuffle-am prin amintiri o data pe saptamina.

ultima data cind mi-ai vorbit … hm, mi-ai vorbit de unul singur, nu stiu daca
am reusit sa bigui doua vorbe, ma holbam in ochii tai albastri bordati cu indigo
si taceam, incercind sa par cooperanta. cred ca ti-am dat niste bani, imi facusesi
rost de niste afise si trebuia sa-ti dau banii, desi nu intrebai de ei. erai cu
un prieten, unul cu vocea pitsigaiata, contrasta atit de mult cu vocea ta ca atunci
cind a deschis gura m-am trezit din reverie si mi-am dat seama ca-s pe strada.
apoi am auzit c-ai plecat in strainatate.

ultima data cind ai stat la mine in brate miroseai placut si ma iubeai. iubire
adevarata, totala, definitiva. cind am lipsit 3 saptamini de-acasa de-abia mai
aveai aer sa te bucuri ca m-am intors, tremurai tot. am trait multe clipe placute
impreuna. multe. apoi ai murit.

ultima data cind am plins impreuna am stat o noapte intreaga pe un bustean de
salcie. plingeam amindoi, din motive diferite, si cind ne-am aflat motivele am
ris unul de altul. apoi am devenit foarte buni prieteni. acum nimeni nu ne poate
lua asta. sau aproape nimeni.

ultima data cind m-am uitat cu adevarat la tine a fost pe malul marii. incredibila
mare neagra, verde pe paralela 41. a, nu, partea asta a Turciei nu e zona turistica,
important e sudul. aici cresc in fata curtilor palmieri pitici si euforbii, si-s
cimpuri de echinacee in jurul satelor. dar aici se maninca cea mai buna ciorba
de peste din lume. iti statea bine in rosu. am stat o zi intreaga la marginea
marii, pe stinci, urmarind barcile. plictis, ziceai. eram prea diferiti.

ultima data cind am ris impreuna a fost pe barca. o, da, drumul ala va ramine
in amintirea mea, ca de altfel toate clipele, putine, in care am putut sa-mi odihnesc
ochii pe tine. facusesi sport de performanta, aveai minte cit pentru doi, si ai
fost cel mai ‘pe tiparul meu’ tip. desi barca era plina de oameni cunoscuti, noi
trei am stat deoparte, la povesti. la un moment dat ai avut ideea sa cintam ‘hituri’.
karaoke acompaniat de motor de barca. everytime I listen to them I hear them sung
by you. rew. you. rew. you. seara am iesit la o bauta, toata echipa, si ne-ai
facut trandafiri din servetele. apoi te-ai insurat cu fata sefului. smart move,
pal.
 
ultima data cind am vorbit aceeasi limba eram in tren. 5 ore in picioare, inghesuiti,
infrigurati, poshtind niste gin sau coniac. ti-am spus atunci ca daca ai vrea
sa ma duc la capatul lumii, m-as duce, pentru tine. ai ramas intepenit, nu era
chiar o declaratie de dragoste, dar atunci ce-a fost asta? cu siguranta ai uitat,
de-a doua zi. oricum, nu mai conteaza. de ceva timp ai luat-o razna.
 
ultima data cind am stat unul in fatsa celuilalt a fost demult. n-am vorbit niciodata,
fiecare eram acolo cu gasca din dotare, dar ne uitam unul la altul tot timpul
cit eram in aceeasi incapere. erai la Germana. timp pierdut.
 
ultima data cind am mers impreuna pe strada abia intrasem la facultate. am descoperit
cunostinte comune despre care aveam pareri total diferite. o tiganca ti-a urat
‘sa-ti traiasca frantuzoaica’ – am ris amindoi. fusesesi plecat in Franta toata
vara aia, si ma sunai de-acolo sa vezi cum imi mai duc meditatiile. de-atunci
nu mai stiu nimic de tine, desi mi-ar placea.
 
ultima data cind mi-a fost bine eram pe malul marii, statusem o zi intreaga la
soare, nu m-am ridicat nici macar sa fac baie, scoteam cite-o mina de sub umbreluta
si beam suc proaspat stors, a intrat caldura in mine si m-a batut tot soarele
lunii August, ma pudram cu nisip, respiram verdele marii si ma gindeam ce bine
mi-e. apoi am plecat acasa.
15 Comments leave one →
  1. didle permalink
    3 Dec 2005 8:14 am

    :D

  2. melk permalink
    3 Dec 2005 8:20 am

    cumplit de frumos

  3. Christina permalink
    3 Dec 2005 9:17 am

    n-am ce comenta in afara ca mi s-a parut tare frumos :)

  4. Nuit permalink
    3 Dec 2005 9:31 am

    “For I am divided for love’s sake, for the chance of union”

  5. 4 Dec 2005 9:51 am

    Ai pierdut [sau ai pastrat :) ] niste imagini, caci in esenta omul asta era: “apoi te-ai insurat cu fata sefului “

  6. 5 Dec 2005 2:07 am

    steluţe, anyone?!
    eu n-am.

  7. Christina permalink
    5 Dec 2005 3:15 am

    si eu sunt stelut-less si iar ma oftic ca vroiam sa cotizez si la insemnarea cu salvarea catelului negru

  8. AprilSea permalink
    5 Dec 2005 3:41 am

    heiiiiiiiii ….. people…….
    multumesc….. :o)))))) no prob!!! e frumos ca v-ati gindit.

  9. AprilSea permalink
    5 Dec 2005 9:25 am

    imagini, nu zic… da buuuune! :o)
    ca de altfel toate celelalte, reale 100%.

  10. AprilSea permalink
    6 Dec 2005 3:30 am

    thanks, mack! ;) for all!

  11. mack permalink
    6 Dec 2005 10:18 am

    brava, apriliţă! pe suflet.

  12. dead_fish_on_a_s... permalink
    7 Dec 2005 7:58 am

    un pumn de stelute de la mine. mi-a placut insemnarea.

  13. fry permalink
    7 Dec 2005 10:13 am

    sweet! u just made it on Santa’s special list :)

  14. pisica13 permalink
    8 Dec 2005 5:46 am

    Acum am citit. :)

  15. AprilSea permalink
    8 Dec 2005 9:11 am

    :o)
    multumesc tare. n-am mai fost prin experienta de a primi stelute ………. *blushing*.

Leave a Reply

