Skip to content

sho(o)t

29 Nov 2005
Sa-mi zica si mie cineva in ce zi a saptaminii suntem…
Nu c-ar conta, da’ asa, sa mai tin si io socoteala zilelor. Care vin si trec,
identice, servici / acasa / servici / acasa / simbete / duminici / ….
O veste buna, in nebunia sfirsitului de an, si a sfirsitului de proiect: se arata
zorii… Nu spun mai mult, ca incep sa fiu superstitioasa :o) Atit, doar: am trecut
de faza cu luminitsa de la capatul tunelului. Tot la nivelul promisiune suntem,
dar vine de undeva de unde pare certitudine.
Daca nu raceam saptamina trecuta n-apucam sa mai dorm. A fost prima data in ultimii
5 ani cind am reusit sa stau TREI zile departe de servici!!
 
Gaudeamus a fost, eu nu. Nu am cuvinte-n sac sa spun cit de suparata sunt!dar
nici nu mai conteaza / servici / acasa … Am auzit c-am ratat si o zi de nastere
la Gaudeamus, La Multi Ani sarbatoritului, pupaturile, con la proxima (cind poate
ne-om si vedea)!
 
O sa treaca si 2005, acasa / servici, un an cit pentru vreo 4, din punctul meu
de vedere. Am imbatrinit. Am obosit. And it’s not done, inca treij de zile.
 
Vreau o tequila!
12 Comments leave one →
  1. hnu permalink
    29 Nov 2005 11:45 am

    ti-am simtit lipsa. multzam de urari.

  2. AprilSea permalink
    30 Nov 2005 4:00 am

    :o))))))))))) youuuupiiiiiiiii……
    ai fost p-aci!!! happy happy.
    si eu mi-am simtit lipsa. si inca mi-o mai simt. o s-ajung o analfabeta.

  3. mack permalink
    30 Nov 2005 5:50 am

    da, ţi-a simţit-o. suprascriu, era bleg. bobosit, parcă…
    în altă ordine de idei, o tequila înainte de un vizichi pe plajă? ;)

  4. AprilSea permalink
    30 Nov 2005 6:21 am

    am bifat-o p-asta, Mack…. !

    (cind am scris mi-adusesem aminte de gustul tequilei sleorpaite la club A, in colt, in picioare, linga hamsiii vostri prajiti. Dar merse sh-aia de dinainte de visichi.
    Vazushi un’e-a foz’ Patric .. :o( )

  5. AprilSea permalink
    30 Nov 2005 6:23 am

    ca ma stirnishi…. mi-e chef si d-un sirtaki in 3, in penumbra, zornaind nisipul in nasul alora de stateau pe gios, de prea mult … asta … dans… :)

  6. Midori permalink
    1 Dec 2005 4:45 am

    O tequilaaaaaa :((

  7. AprilSea permalink
    1 Dec 2005 4:55 am

    exact!
    aia de n-am mai baut-o noi.

  8. AprilSea permalink
    2 Dec 2005 1:12 am

    ce frig i-o fi lui acum… sa mergem sa-l incalzim!!

  9. tantzel cu nostalgii permalink
    2 Dec 2005 12:43 pm

    fratie, mie mi-e dor de paingu’ ala ametit din tavanul mitocanului…

  10. tantzel cu nostalgii degeaba permalink
    3 Dec 2005 1:32 am

    s-au proptit mizzele-n usa si tipa “nu plecaaaaa, nu plecaaaa!”

  11. mack permalink
    6 Dec 2005 12:22 pm

    să mergem, să mergem!
    auliu, sirtaki în trei, vorbeşti de lucruri sfinte!!
    cînd citeam de amintirea ta din clubA îmi amintii de şaormele şi berile de sub cearceafurile şi păturile atîrnate su’scară, în penumbră, ugh…

  12. 6 Dec 2005 12:25 pm

    ps: da, am văzut unde-a fost patric :(( şi m-am şi oţărît corespunzător. şi dacă aveam bani în buzunar şi camera în taşcă, sîmbătă dupămasă uite-aşa călcam pedala şi nu mă mai opream la selgros ci pe mal. unul din maluri, anyway…

Leave a Reply

