Skip to content

stupid me

13 Nov 2005
stie cineva sa-mi zica de ce nu mi-oi fi pus eu pina acum internet prin cablu,
si stau pe daiălap? (asta cind nu-s la servici, fireste).
Roxa, esti razbunata. cica am de plata pentru interneciul folosit cu tsiriita
(parerea mea) din cind in cind (adica in vreo 3 uichenduri, total maxim vreo 10
ore de stat online) pe luna octombrie, o suma de aproape 7 cifre.
izinetu’ cui l-a facutara….
6 Comments leave one →
  1. optzecea permalink
    13 Nov 2005 10:54 am

    schimba-l cat mai repede, nu mai e de mult rentabil, si eu am platit multa vreme cat nu facea :(

  2. 14 Nov 2005 7:24 am

    ?!?!?!

    Pai daca stiam….

  3. mack permalink
    14 Nov 2005 9:11 am

    io mîine dimineaţă mă prezint la erdees… :(

  4. Rabi permalink
    14 Nov 2005 10:32 am

    Iti tai cablul de telefon… ia masuri mai repede.

  5. AprilSea permalink
    14 Nov 2005 11:29 am

    nu vrei sa-mi tai frunza la ciini?! grrrrr

  6. point permalink
    18 Nov 2005 10:54 am

    imi amintesc senzatia… si de ciuda alu’ daielapu’… si de satisfactie alu’ cablu venit piniashteptate :)

Leave a Reply

