Skip to content

Europa, take 2

9 Nov 2005
Pai fusei la Indagra, neamule… sa fac poze proiectelor noastre. Si facui.
Printre poze, si astea d-aci.
 
Adica, domnisoara Europa, cea mult fotografiata si cautata de fiestecare vizitator de Indagra.
 
Apoi doamna mama de Europa, suparata ca e scoasa in ringul concursului de frumusete Miss Vaca
2005, primul de acest gen de la Indagra.
 
Ca sa raminem la domeniul vacutse, prezint acum atentiei voastre o poponeata
de taurash de 10 luni din rasa Blanc Bleu Belge, cea mai urita creatie a ingineriei genetice,
o rasa de carne, intr-atit de ‘lucrata’ ca i se vad fripturile pe sub piele…
Picioarele, de balerina, nu pot sustine greutatea fripturilor prea mult timp,
asa ca se sacrifica dupa doi ani. Se inmultesc numai prin inseminari artificiale,
pentru ca (,) culturistii astia nu prea pot presta pe cai naturale, tot din pricina
greutatii.
 

O ţigaie cu cap negru, zisa si carabaşă de Teleorman, ‘zimbind’ unor aduceri aminte / sau poate faptului ca circulau unele zvonuri
cu privire la fatarea Europei. Din pura invidie a celorlalti participanti la concurs,
I’m sure.
 

Si premiul pentru cea mai buna prezentare in ring, un grup de oi Karakul aduse in ring de 3 pustani, cel mai mare poate clasa a 4a, topaind veseli printre
oi, ca viitori proprietari ce se stiu. La margine ramasese domnul tata proprietar
de ferma din Constanta, pieptos si mindru. Avea si de ce.
14 Comments leave one →
  1. mack permalink
    9 Nov 2005 1:56 am

    europa e de departe cea mai faină!

  2. dead_fish_on_a_s... permalink
    9 Nov 2005 1:57 am

    daca aveai balconul destul de mare mergea. Era mai greu cu scosul afara, dar orium aveai cu ce sa te mandresti. cine mai iese cu vacuta de lesa in parc?

  3. AprilSea permalink
    9 Nov 2005 5:31 am

    nah… m-abtin… n-ai auzit ce amenzi serioase se dau acum pentru cei care murdaresc spatiul verde.. am inteles ca stapinii de ciini trebuie sa adune dupa patrupedele lor, sau risca amenda. pai ts-inchipui ce faceam io dupa o vaca?! mergeam direct cu roaba.
    no.. nu ma risc.

  4. exquisite permalink
    9 Nov 2005 8:59 am

    asa e, europa-i belea!
    aprilitzo, da’ cate cunostintze ai in domeniu, m-ai spart, nu altceva!

  5. 9 Nov 2005 11:27 am

    E plina Belgia de vaci cu dosul hidos, dar p-asta cu sacrificatul la doi ani ca nu se tin pe picioare n-o stiam :(

  6. dead_fish_on_a_s... permalink
    9 Nov 2005 11:40 am

    apetisante, apetisante:P
    scumpa finuta ta. de ce nu o cumperi or smth?

  7. departe permalink
    9 Nov 2005 11:59 am

    cata cultura in ultimul timp….:) intr-o zi muzica preclasica, in alta expozitie de fripturici….:))))

  8. AprilSea permalink
    9 Nov 2005 12:00 pm

    hi hi hi.
    Pai a fost cumparata doamna mama cu pui cu tot, si a fost peste mia de USD, ca atita face o vaca de rasa (Sura de Stepa, din primele rase de pe teritoriul Ro., ca sa zic asa d-aia d-a lu’ Shtefan cel Mare). Ba chiar nici macar nu-i prea mare suma, am auzit si de dublu, pentru niste vacute cu pegidree UE ….
    Sh-apoi, unde s-o tin? Ca n-am rude la tsara nici sa dau cu tunu’. Si vacutsa in balcon inca nu s-a auzit……

  9. AprilSea permalink
    9 Nov 2005 12:01 pm

    :o))))))))) bulion de cultura de-a dreptul, Departe Dear… ai dreptate!

  10. 9 Nov 2005 12:02 pm

    Linga pescarus, pe pervaz…

  11. wawa permalink
    9 Nov 2005 12:03 pm

    anul trecut au avut si tot soiul de gaini care mai de care mai motate – ca nu era nebunia asta cu gaina nebuna :)) – si rate si alte inaripate, da’ pe mine m-a marcat un iepuroi mutant … cea mai hidoasa creatura pe care am vazut-o in viata mea – taurasul e copil mic pe langa iepurila ala. anul asta n-am reusit sa ajung la indagra :(

  12. id. permalink
    15 Nov 2005 2:32 am

    paiii… puteam rezolva, daca ti-o doreai atit de mult (lasind de-o parte valoarea ei in… gratare+berici)! unde-mi sta Afta, Natasha, Volga, Ursu, Sunny-boy, Shaiba (rapostatu’), Maricica, etc… incapea si o amarita de “europa”, nu?

  13. AprilSea permalink
    15 Nov 2005 3:35 am

    da’ ce-a patit Shaiba?!

  14. id. permalink
    15 Nov 2005 9:51 am

    mort! in somn! (fericitu’!)

Leave a Reply

