Skip to content

vers ud

14 Sep 2005

de

fiecare data

cind ploua


semafoarele din

intersectia de la iancului

se scurtcircuiteaza

si intersectia aia chinuita

devine semaforizata  i n t e r m i t e n t

in cazuri exceptionale semaforizata cu p%^*-olitist

sau blocata temeinic de doua tramvaie

rezultatul, in ambele cazuri, fiind

minute bune
de asteptat,

cedind treceri care nu trec


si apoi pe bdul pache,

dooj de minute de vorba

cu stergatoarele de parbriz

pentru inca doua statii

uaaaaaaaaaaa……. ce nervi am.

13 Comments leave one →
  1. 14 Sep 2005 3:19 am

    o ora si trei sferturi pin’ la casa presei…
    grrrrrrr!!!!!
    si in nenorocitul de birou urla pepe!!!
    grrrrr!!!!!!!!!!

  2. AprilSea permalink
    14 Sep 2005 3:45 am

    intuitia mea feminina zice ca urla atit Pepe cit si Vidal. ei, asta da duo…

  3. 14 Sep 2005 4:07 am

    L-AM FACUT SA TACA!!!!
    acu’, in this very moment, se asculta PORTISHEAD!

  4. mack, still copilot permalink
    14 Sep 2005 10:56 am

    o oră azi din titan în romană. o oră în cap, adică mai mult decît dublul timpului normal. DAR să nu uităm să menţionăm esenţialul: azi plouă!

  5. Rabi permalink
    14 Sep 2005 10:58 am

    Si ce spuneau? (Stergatoarele) ;-)

  6. xxl permalink
    14 Sep 2005 11:07 am

    Sa te-apuci de scris versuri, nu alta!

  7. AprilSea permalink
    14 Sep 2005 11:14 am

    semafoarele? ssshhhhg ssshhhhg ssshhhhg ssshhhhg

  8. AprilSea permalink
    14 Sep 2005 11:15 am

    stergatoarele, nu semafoarele…
    m-am ramolit. de la ploaie

  9. SubaruOutback permalink
    15 Sep 2005 8:54 am

    esti mult prea pesimist. am citit cate ceva din cele de pe-aici si cred ca daca e cineva mai slab de inger s-ar putea sa vada totul atat de in negru ca s-ar putea sa aiba ganduri suicidale. brrrrrr. cred ca ori ai casa cu vedere la apus si nu apuci sa vezi rasaritul soarelui ori invers si la tine in care se face intuneric mult prea devreme. ai grija de tine, frate…aprinde lumina in casa, farurile la masina cand ploua, da muzica mai tare si sun-o pe prietena ta… vezi, deja e mult mai bine!!!

  10. crissty80 permalink
    16 Sep 2005 5:45 am

    deja incep sa-mi aduc aminte atmosfera general ploioasa din bucuresti…

  11. underlust permalink
    16 Sep 2005 6:25 am

    Aprilitsa-Pesimitsa, si mai ales, sun-o pe prietena ta :))) Ca sa nu sinucizi fanii cu gendertroubled-fastreading ;)

  12. AprilSea permalink
    16 Sep 2005 9:08 am

    interesant punct de vedere, domnu’ Subaru…
    camera mea da spre nord, si nu vad rasaritu’ si apusu’ decit vara. asta sa fie cauza??!?! mai am scapare?! :o((

  13. Subiectiv permalink
    17 Sep 2005 5:42 am

    deh, mi-a luat-o underlust inainte… :p auzi, domnu’ AprilSea, sa nu o faci geloasa pe prietena matele, nu care cumva sa creada ca umbli dupa altele si nu mai de-a dracu’ sa nu puna botu’ la minciunica aia nevinovata despre trafic… :p
    deh, unii sint mai haiosi. eu nu reusesc :D

Leave a Reply

