Skip to content

Fetelor, poftiti de serviti!

25 May 2005

Ramon y Dragon. Que te
parese?


Cind spui “Los Salseros” spui Ramon y Dragon, sau, mai
deslusit, burs alias el_salsero alias Jay (cine stie, (re)cunoaste!) si hfd aka
el insusi. Doi clasici in viata de apoi a blogului romanesc.

Dupa ce au dat
posteritatii doua bloguri indelung terfelogite de cetitori inraiti, cei doi se
pregatesc pentru o ghidusie cel putin la fel de mare ca precedentele: vor
infiinta un grup de studiu al dansurilor latino-americane pentru autodidacti si
nu numai.

Coteria lor (Los Salseros, dupa cum spuneam) face deja
pregatiri pentru a lansa o piesa care va rrrrreverrrrrrrberrrrrra indelung in
Salsa 3, precum si pe alte meridiane. Persoanele si personae-le motivate sa invete
sa danseze salsa, merengue,
ragetton, bachata si alte soiuri de unduiri latine, sau cele care deja stiu, si
vor sa li se alture, pot pune mina (pe Ramon si pe Dragon, fireste) si urla,
postarghezian “Iiiieste!”, pentru ca cei doi, pe linga ping-pong-ul lor de
dicotomii si taxonomii pe marginea fenomenului, performeaza secvente
halucinante de ganjo, pirueta, kick, pe care ar dori sa le popularizeze.

Musts:

1. Nu
se intarzie

2. Nu
se chiuleste

3. Nu
se critica partenerul(a)

4. Zambet
obligatoriu la purtator in orice conditii

5. Capabil(a)
sa invete ceva pe (si de la) cineva

6. Rabdare

7. Nerabdare


Persoanele cu experienta in salsa vor fi admise in club fara
a se mai cauta la dinti sau cerceta cele de mai sus si vor primi bonus cite o
tripla pirueta fie de la maestrul de ceremonii Ramon, fie de la senseiul latin
Dragon.


Ramon y Dragon inseamna doua ore de miscare intensa sambata
pe la amiaz’, plus cico-brifcor-chavea dupe. Dans si socializare.


Trimiteti mail cu vino-n-coa la ramonydragon@yahoo.com

15 Comments leave one →
  1. 25 May 2005 5:10 am

    :)

  2. AprilSea permalink
    25 May 2005 6:01 am

    comentariul meu la insemnarea mea: dragilor, intentia mea nu era sa spamuim blogu’!

  3. random permalink
    25 May 2005 6:05 am

    tocmai voiam sa spun ca pare-a fi un virus :)))

  4. hfd permalink
    25 May 2005 6:05 am

    pai tocmai ca nu. Aicea voi sunteti dragilor niste endorseri pentru ghiete sufletele noastre ramase fara apendicele vermicoid al blogului. Aprilsea, radu, monster, bogdaproste si sa hie primit!

  5. hfd permalink
    25 May 2005 6:06 am

    revin, random nici macar viral marketing nu e. E word of mouth! sa vedem ce poate blogul :))

  6. el_salsero permalink
    25 May 2005 6:11 am

    De fapt e un atac de tipul denial of service. Tano Carridi ne priveste, Norton antivirus ne e martor. Mi-a venit ideea sa mergem cu random la lectii de capoeira. Ne iei, random?

  7. random permalink
    25 May 2005 6:42 am

    à vossa conveniência, Sr. :))
    adaugati si capoeira pe lista, e oleaca mai musclé, da’ cu avantajul de a socialiaza mai usor decat binoamele

  8. cardia mu permalink
    25 May 2005 6:44 am

    phii, ce traznaie! :))))

  9. Milonguita permalink
    25 May 2005 7:34 am

    Pe la amiaza sa insemne doispce?

  10. vidal permalink
    26 May 2005 3:30 am

    bai, va haleste chupacabra!

  11. 26 May 2005 3:33 am

    Da de ce sa le scriem mail la ramonydragon@yahoo.com, ca ei oricum nu si-l citesc…

  12. ramonydragon permalink
    26 May 2005 5:13 am

    A, fireste ca si l-au citit. Si daca vreti puteti sa scrieti si la ramonydragon@k.ro, unde are sa va citeasca si A. Cred :))

  13. 26 May 2005 9:16 am

    Am primit un mail cu caracter redundant.

    :)

  14. ramon y dragon permalink
    26 May 2005 10:19 am

    pranz pranzisor sa facem in ciuda demonului amiezii, milonga. A, am vazt si imi pare intr-un mare feliu pentru care atat ramon cat si dragon zic sarumanusitile coana mare. Va tinem in curent cu rezultatele recrutarii

  15. mackerelfish permalink
    26 May 2005 10:27 am

    după numărul mare de mailuri cvasiidentice, deducem ca ne plac aceiaşi scribilitori de bloguri. :)
    brava bre, dupe aceea să ne povestiţi şi noo, celor din stal, cum fu.

Leave a Reply

