Skip to content

**** Pro Cinema

6 May 2005

Zisesem prin februarie, cu
bucurie, ca a reinceput Ally McBeal. Episodul 1 din sezonul 1, “a fost odata ca
niciodata”.

Si continuarea era
promitatoare. Ally meets Billy, Billy e insurat, apare si Georgia, firma e la
inceput, Fish-isme, nasul lui John face figuri, Renee e plina de sexappeal,
Ally e imprastiata, trece dintr-o aventura in alta, cade, arunca dosare si trinteste
usi, vine noaptea la servici, e moody si aiurita asa cum o stim.

Fain frumos, Ally promitea sa
ne bucure cel putin pina la concediu.

Teapa. Joia trecuta am aflat
ca urmeaza ultimele doua episoade din film. Bun, se termina un sezon. Si ieri,
ce sa vezi?! Cumva ultimele
doua din sezonul respectiv? Noooo… brusc si dintr-o data ne aflam la sfirsitul
sezonului 5!!! Pai asa ne-a fost vorba, procinemailor?! Billy apare doar ca
spectru, ca sa-i spuna lui Ally ca o iubeste, chinezoaica Ling si cu blonda Nelle
sunt de mult in firma si miriie cind nu le convine ceva, iar Larry incearca sa
o ceara in casatorie pe Ally dar esueaza. De unde pina unde personajele astea?
Ce-a
fost asta?!?

M-ati dezamagit si v-as cere
banii inapoi, ca unui cinematograf prost!

Unde-s celelalte sezoane?!?! Ati
incurcat casetele cu finalul, sh-ati aruncat privitorilor doua episoade din
sezonul 5 spre sfirsit (care sh-ala a fost in pom, s-a terminat in coada de
peste, de parc-ar mai urma un episod!!).

Unde-i episodul cu John si
broasca, cind isi pierde broasca in WC?

Unde-i episodul in care-i aduc lui John
de ziua lui pe Barry White insusi?

Unde-i episodul cind Cage & Fish isi iau
o mica vacanta si pleaca pe coasta de vest, si se fac de ris p-acolo?

Si cind
moare Billy in bratele lui Ally, si-i spune ‘I’ve loved you all my life’, si
Ally-i transmite mesajul lui

Georgia ‘His last words were: tell

Georgia I’ve loved her all my life’? Si cind pleaca

Georgia?

Si cind Renee nu mai e District Attorney, si o vreme lipseste pentru ca s-apara
cu un negru suuper?

Si episoadele cu travestitul de care se indragosteste
John? Si cu tipa cu Sindromul Tourette?

Si cind isi construieste John o camera
numai a lui, in spatele WCurilor?

Si cind apar Ling si Nelle, si multele meciuri dintre ele doua si
ele vs. Ally? Si miile de Fish-isme..

Am vazut dintr-o data o Ally
matura, cu parul lung, care se sperie cind un pustan pica din picioare asa cum
obisnuia ea sa faca, o Ally lipsita de spontaneitate si de farmec, dezamagita,
plecind noaptea in ploaie si cintind ‘Good night my someone, good night my love’.

Good night, ProCinema, ca eu una
te-am sters de pe lista!

5 Comments leave one →
  1. McFish-ism permalink
    6 May 2005 3:40 am

    SUBSCRIU!! m-am întrebat o clipă dacă n-am pierdut cam multe episoade joia trecută, cînd am lipsit din faţa teveului, dar apoi mi-am amintit că înainte de a muri Billy trebuie se oxigeneze. deci nu pierdusem eu, se pierdusera ei.

  2. vidal permalink
    8 May 2005 2:36 am

    mai McFish, la True Lies te-ai speriat c-ai adormit pret de citeva secvente (si nu era asa), da’ sa dormi pret de patru serii…
    SI SA STITI CA PROTV A TAIAT SI DIN STAR WARS – EPISODE I!!!

  3. mack, frecîndu-se la ochi permalink
    10 May 2005 8:22 am

    ce mai ştiu eu cînd mă fură somnul, vidale… că taaare-s mic şi necăjit… snif!

  4. Rabi permalink
    10 May 2005 10:23 am

    Mai sa fie, eu cred ca am adormit noi si ne-am trezit pe vremea lu’ Nicolae (Ceausescu, nu Vacaroiu), parerea mea.

  5. crissty80 permalink
    11 May 2005 11:12 am

    a taiat proteveul si din singur acasa (pe care l-am vazut de ‘jdemii de ori si il stiu pe din-afara), apoi m-am dus pe situl lor, la cartea de oaspeti sa le zic niste cuvinte frumoase (nu am folosit nimic obscen, trivial, ci doar voiam sa-mi exprim indignarea) care mi-au fost refuzate (angry face); asa ca sa se duca naiba de looseri!

Leave a Reply

