Skip to content

mortua est.

5 May 2005

revelatie: cos alfa egal unu pe sin alfa.

si inca una: delta egal be patrat minus patru a ce. si se mai poate spune si ca
ics patrat minus doi ics plus unu egal zero.

nu stiu la ce folosesc astea, cum n-am stiut nici pe vremea scolii /
liceului. si cred ca neuronul care a retinut astea tocmai a decedat.
ramine blogul, sa marcheze (lucrul mecanic al) momentul(ui) la care
mi-am amintit aceste lucruri.

nu ca din fizica mi-as mai aduce aminte ceva. dar cine stie…. daca mai zvicneste
vreun neuron, o sa v-anunts.


PS: or fi corecte formulele alea?!

10 Comments leave one →
  1. zizou permalink
    5 May 2005 4:51 am

    x^2 – 2x + 1 =0 este cea mai adevarata :)

  2. radu permalink
    5 May 2005 4:54 am

    asta cu ics partat minus doi ics plus unu egal zero nu este formula, este ecuatie de gradul 2, cu solutie unica egala cu 1:D

  3. AprilSea permalink
    5 May 2005 5:27 am

    mdap…….. pai nu zisei? neuronu’.

  4. stefanaustralia permalink
    5 May 2005 6:06 am

    ce neuron mai aprilule, scupetea ta din spatele cuvintelor e mai nostima decat valoarea de adevar. O amintire frumoasa ale clipelor chinuitoare :)

  5. jen permalink
    5 May 2005 8:57 am

    era sa ma inec cu iaurtul cand am pufnit in ras.

  6. AprilSea permalink
    6 May 2005 3:18 am

    aaaaaaaa… toata lumea riiiide de mineeeeee ;o(((

  7. vidal permalink
    6 May 2005 3:38 am

    asta o fi culmea muritului…

  8. radu permalink
    6 May 2005 3:53 am

    vezi ce revelatsii ai in materie de fizica, sa nu inversezi bornele la priza:p

  9. Anonymous permalink
    6 May 2005 5:07 am

    nu……… da’ pot sa bag un cui?

  10. 6 May 2005 10:02 am

    Aia cu cos alfa egal unu pe sin alfa e zvicnita rau de tot

    :))))))))

Leave a Reply

