Skip to content

knock-knock out

18 Mar 2005
Cum faci praf o tipa? Zici ceva de genul “nice pic! the sweater is nice – and
evokes memories” vazind o poza oarecare, si un sweater pe care-l mai vazusesi
cu 4 ani in urma. As simple as that. Ca tipa nu-si mai aducea aminte de sweaterul
care, da, fusese purtat cindva … asta-i deja superflue sa mai gindim.
Eh..
Revenind la oile mele, am peste 130 de poze reproduceri dupa Salvator Dali. Daca
vrea careva, sa se exprime pe email.
Pentru conformitate, voila ici, First Days of Spring, ca tot e primavara.
 
 
PS: cu aceasta ocazie imi salut si colegul de birou …
5 Comments leave one →
  1. random permalink
    18 Mar 2005 3:51 am

    mai da-ne detalii cu memories-urile alea … nu ne naufragia direct in bratele lui salvador :))

  2. bgm permalink
    18 Mar 2005 4:37 am

    Hai ca faza cu sweateru m-a knock-out-at si pe mine… ce replica ! :-D

  3. AprilSea permalink
    18 Mar 2005 4:52 am

    detalii? ouch, mamma.
    hai, servitsi niste Dali, e grozav, l-am facut ieri…

  4. random permalink
    18 Mar 2005 6:06 am

    eh … uite-te si tu la dali, luxu de amanunte, ca e exhaustiv, aia conteaza :)))
    detalii proaspete vreeem!!!

  5. 20 Mar 2005 8:52 am

    Multuemsc de Dali, nu “servesc”. Am propriile mele nevroze :)

Leave a Reply

