Skip to content

Prozac cu ciocolata

4 Mar 2005
Californication, prima melodie de pe playlist azi. De cite ori ascult melodia
asta imi vine sa plec de una singura, peste munti si vai, spre nord sau spre est,
jump in and hit the road, orincotro oi vedea cu ochii. Sa fac poze. Lonesome rider.
Si ce ma opreste, la o adica?
 
Cred ca vine primavara.
 
Si numai acum o saptamina fusei plecata, 2 ziulici, una frumoasa si insorita,
cealalta plina de zapezile ce tocmai s-au cernut. Brasovul plin de inimi Maggi
in geam, ce-a putut sa prinda reclama asta, ceva de speriat. Cite trei-patru inimi
pe etaj de bloc, tot bdul Bucurestilor. Vad ca nici Bucurestiul nu sta degeaba,
da’ multe ca-n

Brasov

tot nu sunt. Disperati oamenii. Sau creduli.

Poiana senina-n prima zi, si inzapezita in a doua. Patinaj cu cazut in genunchi,
chiar daca n-am mai patinat de douaj de ani, macar mi-am adus aminte ca tre’ sa
cad inainte. Coliba Haiducilor, la taifas cu sorici si vin fiert. Concurs de table
pina la 4 dimineata. Urcat pe Postvarul, cu telecabina plina de schiori, in speranta
unor poze de sus. Aiurea, vizibilitatea se oprea la 7 metri de nasul meu.
 
Ma furnica. Vreau sa fug, one day off de la servici nu doare, nu? De la Californication
o fi? Imi placu asta vara, cind am plecat dis de morning spre VV de una singura.
S-am ajuns spre prinz, m-am oprit pe drum in doua orase, mi-am cautat prietenii
pe care nu i-am gasit, le-am trimis sms-uri pe care nu le-au citit, so what, a
fost frumos.
Cred c-o sa ma cer o zi, numa’ sa se mai zvinte drumu’ d-atita zapada.
 
Space may be the final frontier

But it’s made in a
Hollywood
basement.
 
——-
 
Edit, 6 Martie
Mi-am dat seama abia azi ca, pentru a putea face ce spuneam mai sus, este musai
o chestiune mica dar fara de care nu se poa’: rovigneta. Carele inca nu e. Prin
urmare, rezulta ca si poftele se pun in cui mintenash.
10 Comments leave one →
  1. AprilSea permalink
    4 Mar 2005 1:02 am

    :o))))) Rocinanta zice de bine, deocamdata. Tainul il are asigurat. Ba chiar si asigurarile medicale si dentistul, toate-s parte a contractului dintre noi doua, si are cont pe cardul meu.
    Tre’ s-o caut la genunchi si pe ea, adica la frine, ca nu prea-mi mai plac. Or’ or fi-nghetsat, nu stiu.. si dup-aia, hit the road, Jack!

  2. mackerelfish permalink
    4 Mar 2005 10:42 am

    sorici? tu sorici?!

  3. 4 Mar 2005 10:57 am

    Daca le-ar da inimioare pe care sa scrie “aici locuieste cel putin un timpit” (da’ nici restul familiei nu se simte prea bine) probabil ca nu le-ar pune :)

  4. Dreamer permalink
    4 Mar 2005 11:06 am

    Si eu am cazut in genunchi la patinaj iarna asta. Nu ca as fi vrut sa fac vreo declaratie de dragoste cuiva :). Chestia e ca, desi s-a intamplat acum vreo doua luni, inca ma doare cand mai ingenunchez din diverse motive (nu va speriati, de obicei trebuie sa caut ceva pe sub masa sau pe sub pat).

    In alta ordine de idei, mi-e dor de munte, mi-e dor de primavara! :)

  5. AprilSea permalink
    4 Mar 2005 11:23 am

    same here.
    inclusiv aia cu ‘inca ma mai doare’.

    io nu sorici, McFish-ule. io nu. ailaltii. io doar vinu’ f’ert, hic, traiasca!

  6. 'George' permalink
    4 Mar 2005 12:42 pm

    Cu dorul asta de duca, e clar ca primavara sta ascunsa pe undeva pe aproape. Se pare ca durerea de genunchi si dezmatul din Poiana, ti-au deschis apetiul pentru carabaneala. Da Rocinanta ce zice? Ii mai dai cate o traista de tain?

  7. AprilSea permalink
    5 Mar 2005 3:05 am

    corect. ai dreptate. si-nca multa. da’ n-am mai fost in orasul ala de 100 de ani.

    da’ acuma, ca macar impartim nametii aceluiasi oras, om ajunge sa ne vedem mai des? intrebare retorica.

  8. tantzel ofuscat permalink
    5 Mar 2005 4:14 am

    ce, bai?? Brasov?? sa-ti zic ceva de… pina acum nu puteai… ptiu!

  9. tantzel...intr-un fel permalink
    6 Mar 2005 10:30 am

    evident, de o suta de ani! si te trezesti sa te duci fix la o luna dupa ce plec de acolo, desigur, evident, av corz cu orz!

  10. crissty permalink
    7 Mar 2005 5:04 am

    si pe la pitesti vazut-am tot asa multe maggi in geam…

Leave a Reply

