Skip to content

PS

26 Jan 2005
Am primit felicitări multe şi frumoase, tot felul de urări care mai de care.
Cîteva surprize majore, o prietenă din Trinidad Tobago, wow, habar n-aveam că
ştie, am şi întrebat-o cum se face, am zis io?, m-a întrebat ea?. Prieteni noi
de pe weblog, cărora le mai mulţumesc o dată, prieteni vechi de pe perso, cărora
o să le mulţumesc con la proxima, cu o bere în faţă. Ba chiar am aflat că undeva în
Anglia
a înflorit un pom pe 25 Ianuarie.
 
Dar – unde eşti, Cavalere, să ne plîngem amarul, unde sînteţi voi, cei care vă
plîngeţi dragostele neîmpărtăşite pe weblog? – nimic de la cine mi-e mie drag.
Anul trecut speram la un telefon, şi a venit un email. Anul ăsta nici atît.  În
fiecare an mai puţin. Ce mai aştept? Ce, mai aştept?
 
Şi ce sfaturi vă dau, ce tare mă ţin, ce multe ştiu, vorbesc din experienţa mea
– unde eşti, ‘experienţa mea’, te-a obosit lipsa de lumină? Nu sunt eu cea care
zice să nu aştepţi nimic, pentru că doar aşa poţi fi bucuros de ceea ce capeţi,
pentru că şi dac-ar fi să capeţi 90% din cît speri, tot te vor întrista  cei 10%
lipsă. Şi ce dacă zic, iată, cîteodată nici mie nu-mi iese.
 
KKT. N-are careva o bazucă? Sau măcar o groapă, o ascunzătoare, o vizuină, ceva,
să stau acolo pînă-mi trece, să-mi caut resursele, să-mi revizitez amintirile,
să revin la forma care m-a consacrat, şi, ultimately, să primesc naibii telefonu’
sau mailu’ ăla!
 
 
Aznoapte, în vis, venise vara şi mîncam cireşe cu Mackerel şi Mike. Cred ca era
şi Tănţicu p-acolo, nu-s sigură. Cireşe mari, negre, superbe, undeva pe un deal.
Şi ne miram că nu ştie lumea locul.
15 Comments leave one →
  1. AprilSea permalink
    26 Jan 2005 1:20 am

    Multumesc, A! :o))) cred c-o sa-ti urmez sfatul.
    Deh, am oftat si eu in scris. Nu prea o fac.
    Ma bucur sa te revad!

  2. 26 Jan 2005 1:53 am

    nu pot sa-mi las datele pe aici, dar vezi ca pe pag mea e o posibilit de a-mi scrie pe mail. vad ca tu nu ai. numai asa pot sa iau altfel leg cu tine. poti inerca te rog?

  3. mike permalink
    26 Jan 2005 2:49 am

    tu vorbesti de cirese de-ala rosii da’ negre, da? nu de alea negre din care se face dulceata cea mai cea… dar mi-a placut in visul tau, aprilico. sisigur era si tantzelu pe acolo dar, fiind in virfu dealului, era lipita de iarba, cu fata in jos, sa nu vada cerul, sa n-o ia cu ameteala.

  4. AprilSea permalink
    26 Jan 2005 5:12 am

    cu siguranta era inca cineva. si da, ciresele erau negre de rosii, inima de porumbel. si era bine si verde.

  5. macke permalink
    26 Jan 2005 9:13 am

    cred că venise vara pentru sufleţelul tău care nu-şi află locul. şi sigur că erau cireşe din cele mari, pietroase. şi noi eram fericiţi, scăldaţi în verde şi soare…
    mulţumesc pentru trataţie!

  6. tantzel prezent la apel permalink
    26 Jan 2005 9:41 am

    of course ca ieream si io pe dealul ala, ca d-aia-mi amintesc ca mike era lipit de iarba cu fata-n sus, sa nu se uite-n jos!

  7. melk permalink
    26 Jan 2005 11:05 am

    uite, ai prieteni noi pe weblog.
    sa ne traiesti!

  8. 26 Jan 2005 11:17 am

    cind mergi dupa cirese negre ma iei si pe mine? te roooooog…

  9. 26 Jan 2005 11:19 am

    de o groapa sau o vizuina am si eu nevoie asa ca, daca afli ceva da-mi de stire…:)

  10. AprilSea permalink
    26 Jan 2005 11:20 am

    :o))))) pai, in vis, diseara. te iau, cu siguranta!

    Da, am prieteni noi, si va multumesc! Si voi, sa-mi traiti si sa traiti sanatosi si voiosi!

  11. 26 Jan 2005 12:31 pm

    Bre, lasă fitilele telefonice. Dă-l in moaşe-sa (cu distincţie) că nu se gîndeşte la tine nici cît o cavaleră la un domnişor !

    La mulţi ani !

  12. 27 Jan 2005 1:06 am

    Ti-am trimis un email ! La contul care se hraneste cu emails trimise din pagina asta.

  13. beiuaci permalink
    27 Jan 2005 1:25 am

    tardiv, da` la multi ani!. m-am gandit ca e ziua ta, mah, da` eram spitaliceste in imposibilitate de comunicare.

  14. Midori permalink
    27 Jan 2005 10:09 am

    Erati la Panciu, la via mea de la Neicu. Acolo gasiti cirese negre si dulci si amarui. Uf, Aprilitzo, uneori am prefera sa nu existe telefoane si mail, ca sa traim macar cu ideea ca scrisoarea intirzie, ori s-a pierdut pe drum…

  15. optimal permalink
    27 Jan 2005 12:53 pm

    Ciudat foarte ciudat….dak vrei ceva de la viata pai ia-l si inca o chestie….nu iti face bine sa vb cu tatatura si sa te destainui monitorului nici una nici alta nu te inteleg.fa si tu ceva bun revino printre oameni………. Me!

Leave a Reply

