Skip to content

masina si alte alea

13 Jan 2005
“Ziarulziarul şi ataaac la persoană cine mai doreşteeee”.
Se vind ziare în mijloacele de transport în comun, mai nou.
Of, mamă. Asta înseamnă că am început iarăşi să umblu cu tramvaiul. N-ar fi o
problemă, dacă ar fi alegere personală. Dar nu, este alegerea patrupedei mele
de tablă, pe nume

Dacia. I s-a stricat motoraşul care face dezaburirea. Şi s-anunţă frig, aşa că, deşi
stiu ca e stricat de luna trecută, mă gîndeam s-o mai tîrîi aşa ceva vreme, poate
scap. Nţ. Nu se mai poate. Ieri m-am dus la service-ul ala de la ieşirea din Bucureşti
spre mare, pe drumul vechi (nu se putea să nu scriu cuvintul ‘mare’? nu!), să
văd cam cît costă. Mi se spusese de o sumă cu şapte cifre, ba chiar şi cu 500.000
în coadă, şi deja se încreţise pielea pe mine. Un kkt de motoraş, măi frate? Păi
nu, că se dă tot bordul jos. Whaaa’? Şi nu costă 1.5, ci spre 3 milioane, că acuma
motoraşele nu vin singure, ci şi cu ventilator, şi cu cabluri şi fire, şi se poate
să nu fie motoraşul, ci nu ştiu ce cablu de prin-năuntru, vorbărie multă şi fără
rost, că mintea mea oricum se oprise cînd auzise suma. Dar şi-a revenit repede,
că mai urma: “Şi nu lăsaţi maşina aici azi, ci aduceţi-o mîine dimineaţă, la 7,
ca să prindeţi loc în parcare, şi lăsaţi cheile în maşina. Şi daţi-mi talonul
de acum.”

Aşa că acum am un mare morcov undeva, cu

frunze cu tot. Pînă spre ora două pm, cînd meşterul meu Manole ajunge la service, sper
să-mi mai găsească maşina acolo. Că ş-aşa talonul e la el.

 
Am văzut un răsărit de soare suprarealist azi. O bilă roşie într-un cer gri,
pe fundal de macarale şi cîţiva pomi goi, era de pozat.
 
Ugh. Sfirşitul lui 2004 n-a fost vesel deloc, cu excepţia fix a revelionului,
care mi-a facut bine. Şi văd că nici începutul nu-i altfel.
 
E urît să vezi cum topeşte bătrîneţea. E cumplit să vezi că nu te mai înţelegi
cu tatăl care ţi-a fost mai aproape ca mama. Uite-aşa, în juma’ de an, a devenit
alt om.
D-aia nu prea mai scriu, cititori ai mei. N-am resurse, pe dinăuntru. Nu prea
mai dau de mine. Mi-e frică.
9 Comments leave one →
  1. cavalerul permalink
    13 Jan 2005 1:33 am

    mda

  2. cavalerul permalink
    13 Jan 2005 1:39 am

    da’ de ce ti-e frica?

  3. random permalink
    13 Jan 2005 1:49 am

    da’ ce-a patit tata tau, aprilitzo?

  4. puck permalink
    13 Jan 2005 6:24 am

    mie mi-e drag de tine :)

  5. 14 Jan 2005 8:12 am

    adicatelea i-ai lasat talonu` asa, ca ti-o zis el? uhh..

  6. AprilSea permalink
    14 Jan 2005 8:59 am

    puck: si mie!! :o)

    GD: pai da. cica o cere biroul de facturare, ca sa fie siguri ca nu fug cu masina odata ce-am aflat ce are. mi-a aratat ieri o facturice, pe care scria ‘dezasamblare bord CN’.

  7. AprilSea permalink
    14 Jan 2005 9:00 am

    acuma oricum n-as mai fi putut sa fug, ca din bord a ramas doar o coaja de plastic si fo suta de cable care se itesc in toate directiile

  8. 14 Jan 2005 11:01 am

    SFAT: nu te ma` du cu masina la service. roaga un barbat din preajma ta s-o faca. ce dezaburire, mai, si ce motoras? din cate stiu eu, motoras doar la sistemul de incalzire. si daca incepe sa-ti faca facturi pe operatii (dezasamblare, verificare, inlocuire, asamblare) o-le-lei! multsi lei.

  9. AprilSea permalink
    14 Jan 2005 11:18 am

    multumesc de sfat.
    parca nu m-ai cunoaste, acuma, pe bune ……………………….

Leave a Reply

