Skip to content

ploaie

11 Oct 2004
ploua. si d-abia a inceput sezonul.
imi amintesc acum doi ani, intr-o seara, dind zapada primei ninsori la o parte
de pe masina, bombaneam ‘m-am saturat, m-am saturat’. de una singura, credeam.
la un moment dat aud din cladirea de vis-a-vis ‘si eu m-am saturat’.
vreau sa migrez in tarile calde;
undeva unde nu ploua cu saptaminile, unde nu ameninta dimineti la 5 grade Celsius
si perspectiva unor minusuri cit de curind;
undeva unde nu gasesti frunze galbene lipite cu praf de masina;
unde noroiu’ nu sare pe incaltari de cum ai iesit din scara;
unde nu te bati in umbrele cu alti pietoni si-n claxoane cu alti soferi;
undeva unde nu-i asa trist cind ploua.
6 Comments leave one →
  1. crissty permalink
    11 Oct 2004 2:43 am

    la tropice cred ca e mai frumos

  2. 11 Oct 2004 11:02 am

    Chher up ! Gindeste-te ca in Olanda, Belgia, Marea Britanie, e tot timpul asa :)))

  3. AprilSea permalink
    11 Oct 2004 11:31 am

    :o)) mdap… cam asa e… da’ ce treaba am io cu aia?! chit ca cit am fost in UK, asta vara, am dirdiit de toti banii la 16 grade, ca io am plecat ca-n RSR, unde era IULIE .. acolo burnita tot timpul, I mean TOT timpul, si jachetele mele erau acasa. si cind anuntau ca urmeaza sa fie 22 de grade C zici ca anuntau 32, asa se bucurau!
    ugh, mamma, nu suport. si nu sunt friguroasa de felul meu. da’ nu-mi place vremea inchisa.

  4. 14 Oct 2004 6:38 am

    N-am vrut sa fiu rau… Ma asteptam sa zici “iami” si sa ma bucur ca zici “iami”

  5. 14 Oct 2004 11:06 am

    De India ce zici? Mmm?

  6. AprilSea permalink
    14 Oct 2004 11:28 am

    nimic…

Leave a Reply

