Skip to content

Hrvatska

15 Sep 2004
Acum 2 ani eram in

Croatia

, cu serviciul, la un seminar WB.

A fost frumos – pe linga discutiile insipide ale oricarui seminar, orasul, Rovinj, foarte curat si linistit.
La dus am trecut prin, eh, pe aici. Frumos a fost si la plecare, pe aeroport, cind vamesii ne intrebau pe fiecare
in parte unde mergem. Pai, unde sa mergem, in

Croatia

. Nu asa, in ce oras mergeti?! Eh. Eram 5 gagici, frumos sa le intrebi unde mergeau
ele asa, toate odata.

Drumul lung, prima oprire Budapesta, a doua oprire

Zagreb

. Dar, in sfirsit, here we are.

Soselele Croatiei sunt bune, fratilor. Bune. Nu arata ca dupa razboi, ca ale noastre. Si altfel, Adriatica, albastru-verde
dupa cum ne asteptam.
Fiind un eveniment organizat de WB, hotelul a fost de 5 stele, iar gazdele au avut grija sa ne plimbe incoace si-ncolo, pe canalul Lim, in data de 11 septembrie, pe insula Brijuni, a lui Tito, 3 zile mai tirziu. Insula are un climat deosebit, unul din rarele locuri din lume (advertising o fi, nu stiu…) unde temperatura nu fluctueaza de la iarna la vara decit cu
vreo 5 grade, e un fel de rai. Au un golf, zis al Afroditei, unde cine face baie ramine vesnic tinar. Nu ni s-a dat voie, taxa era imensa, si ziceau ca intre
clientii obisnuiti ai insulei intra seici, actrite, sefi de stat, deh…
Cu ocazia asta, am intrebat ghidul de fel din orasul asta cu patru litere, si
care ne facuse capul mare cu ‘cel mai frumos oras din lume’: “Stii, eu sunt din

Romania

…” “Aaaa.. stiu ce vrei sa ma intrebi! Am fost in

Timisoara

cu tatal meu, cind eram mic, si am avut si eu un tricou cu numele orasului celui
mai frumos din lume, iar Romanii toti isi dadeau coate si ma aratau cu degetul.
Tata a crezut ca facusem eu vreo prostie – erau numai colonei, armata, chestii
d-astea serioase, iar comportamentul lor era ciudat. Pina la urma a aflat ca tricoul
e de vina”. Dar da, am aflat pina la urma ce voiam. Numele vine de la Cita dei
Polani, orasul pasarilor intr-o italiana nordica, vorbita si la ei, ca
Peninsula

Istria
a fost multi ani sub stapinire Italiana.

Dar n-am stat decit o saptamina. Oricum, a ramas unul din locurile cele mai frumoase vazute de mine. Ca sa nu mai amintesc de crevetii prajiti de acolo, si de

berea

Croata.

Enjoy the pics.
5 Comments leave one →
  1. jen permalink
    15 Sep 2004 4:32 am

    ntz ntz

  2. jen permalink
    15 Sep 2004 4:33 am

    privat, sa nu poata sa se uite lumea bine…

  3. AprilSea permalink
    15 Sep 2004 5:12 am

    aim sori. mai am chestii p-acolo… am facut mai devreme un test, dupa ce am facut ‘public’, si se putea vedea tot, I mean si alte ‘file’…. which I didn’t like, y’know

  4. 26 Sep 2004 7:48 am

    Rugaminte: cind mai pui linkuri, vezi ca e o casuta in care scrie in ce fereastra se deschide acel link. Da, stiu ca e mai obositor pentru blogger, dar e mai comod pentru cititori daca la fiecare link, in loc sa lasi Implicit, selectezi din lista: Deschide in fereastra noua

    :D

  5. Anonymous permalink
    1 Dec 2005 11:14 am

    ok am sa merg si eu!!

Leave a Reply

