Skip to content

empetrei

31 Aug 2004
iata o modalitate de a imparti empetreiuri cu onorata asistenta, gratie unei
idei by Babybel, miii de multumiri (pies: inca mai descarc .. sa nu le stergi!)
 
daca faceti click aici, si sunteti un user de Yahoo, puteti descarca niste miuzici. cu Cesaria Evora,
ovcorz.
cind o sa innoiesc stocul, o sa va anunt.
 
Comments, anyone?
15 Comments leave one →
  1. xxl permalink
    31 Aug 2004 2:15 am

    Heeelp! La fisierul Miuzik din briefcaseul tau se spune ca e gol.

  2. AprilSea permalink
    31 Aug 2004 2:21 am

    ai username si parola in Yahoo? sign-in.. dup-aia merge.

  3. xxl permalink
    31 Aug 2004 3:22 am

    Am, dar sign-in ma duce in mycase si acolo nu pot decat sa ma joc cu fisierele mele. A mai facut cineva miscarea?

  4. Anonymous permalink
    31 Aug 2004 3:47 am

    :o(
    babybel.
    dar daca dai sign-in n-ar trebui sa te duca in yourcase. hmmmm….

  5. xxl permalink
    31 Aug 2004 3:56 am

    Iata ce arata yourcase:

    Welcome, [Guest]. You are looking at april_sea’s briefcase. Not Online Register – Sign In
    Miuzik

    All Folders | File Folders > Miuzik

    This folder is currently empty

  6. AprilSea permalink
    31 Aug 2004 5:53 am

    nu ie emptiiiiiiiiiiiiii :o(((((( babybel, cum ai facut de io am putut sa iau miuzici din briefcase-ul tau????? :o(((((((
    si daca te duci si te registrezi, si revii la briefcase-ul meu, nici asa nu merge?
    KK. poate ca tre’ sa-mi zici cum te cheama pe yahoo, si sa-ti dau drepturi de utilizare. desi io am dat drepturi la everyone, dupa cum zic aia acolo.
    nu pricep.

  7. 31 Aug 2004 6:01 am

    si mie da-mi drepturi.uvoii@yah

  8. jen permalink
    1 Sep 2004 5:04 am

    eu eram logata si tot gol il vedea

  9. AprilSea permalink
    1 Sep 2004 5:27 am

    si mai rau.
    ma nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnervez.
    Pot?

  10. babybel permalink
    1 Sep 2004 6:11 am

    am incercat si eu cu public si n-a mers. tre sa-l faci pentru friends, si le pui adresa de email de la yahoo, sau id-ul acolo intr-o lista…
    sorry for the late reply…

  11. AprilSea permalink
    1 Sep 2004 10:09 am

    zice asa:
    Share Your Folder
    Note: Only share folders/files with people you trust.
    Private (only I have access to this folder and any folders within it.)
    Public (everyone can access this folder.)

    este bifat Public de cind am facut folderu’ ……. ce *bip* mai vrea?!?! :o(

  12. 2 Sep 2004 8:08 am

    la ce folosesc indienii chutney? am invatat ceva bucatarie indiana dar nu iese grozav inca. si ma gandesc, poate pun niste chutney deasupra la orez. asta e menirea lui, se pune peste orez?

  13. 2 Sep 2004 8:27 am

    ti-am tirmis un mail despre ceva muzici pe adresa de yahoo ca cealalta nu merge. chestiune la care te rog sa raspunzi cat mai devreme.

  14. AprilSea permalink
    2 Sep 2004 9:03 am

    better late than never.
    asa car’va’s’zica, friends. okkkkkkk……
    deschidem lista de friends cu uvoii@yahoo. alti doritori, a se inshtiintsa prin prezenta.

  15. 2 Sep 2004 12:18 pm

    mercic. e prima oara cand o ascult pe doamna asta cu nume frumos, dar descopar ca nu e genul meu . eu credeam ca e cam ca mahalia jackson, care imi place ff mult. daca sunt amandoua negrute si grasute am crezut repede ca si canta la fel:)))

Leave a Reply

