Skip to content

Metroul Devoratorilor de Publicitate

30 Jul 2004
multe economii traiesc din reclame.
si economia de piata isi scoate bani din fiece patratel liber, buzunarele cotizeaza,
ochii se satura, mintea o ia razna, dar reclamele ramin acolo, in filmul care-l
urmarim, in ziarul de citit, in autobuz, pe blocuri, pe cutiile de mincare pentru
animale, in cutiile postale, invadeaza tot, si ajung si-n vise.
 
poza de mai jos e facuta in metroul parizian, in aprilie 2003, si reprezinta
o reclama – nu stiu la ce, pentru ca, de la un anume nivel incolo, nici nu prea
mai conteaza.
de ce v-o supun acum atentiei? pentru ca, de fapt, ea, reclama, este un haiku
– poezie scurta (in 17 silabe, in originalul Japonez), cu o referire la un anotimp.
 
 
 
Umbra dudului / Maruntsita de umbra omizilor / La fiecare imbucatura, un pic
mai multa lumina.
 
Nu cred – nu stiu sa fie vre-un haiku original, vreo creatie .. Matsuo Basho,
de exemplu. Dar e remarcabil. Daca nu el, macar ideea.
 
Advertisements
2 Comments leave one →
  1. Deea permalink
    30 Jul 2004 3:30 am

    Inseamna probabil ca vor sa isi invete cumparatorii, din moment ce au introdus un haiku in metrou, cei care citesc si inteleg de obicei nu circula cu metroul…deci ori e o mare greseala de-a lor, ori e o incercare de educare, ori francezii au o medie a IQ-ului mai mare ca a noastra (ultima e foarte probabila)

  2. 30 Jul 2004 6:07 am

    cei care citesc si inteleg circula cu metroul , ceilalti sunt ocupati sa faca bani ca sa circule cu masina si de la un punct incolo nu mai au timp sa citeasca.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: