Skip to content

pur le conesiorz

15 Jul 2004

8 Comments leave one →
  1. exquisite permalink
    15 Jul 2004 5:50 am

    imaginea asta imi aduce aminte de ceasurile lui Dali…

  2. April Sea permalink
    16 Jul 2004 7:47 am

    Expozitie ‘Dali pentru oameni mari’, Londra

  3. April SEa permalink
    16 Jul 2004 12:04 pm

    asta si este!

  4. guy_ permalink
    28 Jul 2004 8:12 am

    si cine e de fapt artistul aici ?

  5. AprilSea permalink
    30 Jul 2004 9:35 am

    artistul? timpul. sculptura se numeste ‘nobletsea timpului’.

    http://www.daligallery.com

  6. crissty permalink
    18 Aug 2004 2:04 am

    asta voiam si eu sa zic: “uite ceasul lui Dali!!!” :P
    prea tarziu, mi-au luat-o altii inainte…

  7. AprilSea permalink
    29 Jan 2005 10:25 am

    m m m m …. poze! nici noi n-aveam voie sa facem poze acolo, dar supraveghetorii s-au facut ca nu ne vad, o vreme

  8. 29 Jan 2005 12:39 pm

    fain tare. am fost in figueres, unde-i nascut si unde in timpul vietii si-a construit singur muzeul, plin de nazbitii, si pe dinauntru si pe dinafara.

Leave a Reply

