Skip to content

se pare

17 Feb 2004

ca subiectul weblogului meu s-a schimbat. din India, engleza, trairi personale legate de tara aia, etc etc etc, in povestiri despre Rocinanta mea.

cum cine!? mashina, deh.

ce vraji a mai facut masina mea? pai….. a dat in fiert!

dupa ce a fost draguta sa ne poarte pina la Vama Veche si inapoi in aceeasi zi, 700 km fara probleme, s-a gindit in dimineata asta sa puna de-o shotie. Si sh-a fiert apa. D-abia plecasem d-acasa, nici 1 km nu trecuse, si aud niste pacaneli suspecte. Zic ca probabil masina din fata. Mai merg un pic, iarasi pacaneli dar in fata era alta masina. Prin urmare, de sub capota mea tre’ sa fi fost. Opresc, deschid capota, si vad vasul de expansiune fierbind…. Frumos, foarte frumos. Inchid, mai fac 1 km cu mashina, in speranta ca o s-ajungem la servici impreuna. Tseapa. Indicatorul de bord s-aprinde roshu la temperatura apei. “Gata. Pin-aci. Trage dreapta si lasa-ma aici, sa-mi treaca nervii” – hm.

Ma gindesc daca sa nu declar razboi masinii mele. N-am bani s-o schimb, asa ca tre sa pompez parte din fiecare salariu ca s-o tin in viata. O sa-i fac cont separat de pe cardul meu. Not nice!
si n-are decit 7 ani si 25925 km (fix, ca m-am uitat, pe cind imi sunam meshteru’, cu care o sa ma vad la ora 13).

Un cross sanatos de douaj’de minute in dimineata asta era tot ce-mi puteam dori.

Dacia lu’ … “$%�$^*!

6 Comments leave one →
  1. exquisite permalink
    17 Feb 2004 6:00 am

    kilometrii nu-s asa multi….dar anii isi spun cuvantul, asta e clar.
    si eu am tot dacie. 3 ani si 41,000 km. inca nu m-a lasat nicaieri. dar sunt vigilenta si port dupa mine nr. gratuit al celor de la “asistentza dacia”. :))

  2. AprilSea permalink
    17 Feb 2004 6:43 am

    gratuit?
    gratuit nu e nici apelul. da’ iti doresc sa nu-l folosesti niciodata.
    masina-i din 97, shoferia mea tot d-atuncea.. o fi f-o legatura… lol.

  3. Jen permalink
    17 Feb 2004 10:26 am

    Zi mersi ca ai o Dacie care functioneaza iarna. A mea sta cu bateria in bucatarie de prin decembrie. Nu ca i-as duce lipsa… urasc masina aia si ideea de condus.

  4. 17 Feb 2004 10:52 am

    mersul pe jos este sanatos :-)

  5. AprilSea permalink
    17 Feb 2004 11:07 am

    multumesc de sustinere, fetelor.
    pentru mine, comportamentul actual al masinii ma umple de multe, printre care si de uimire. pina acum n-a facut fitse d-astea.
    si nici nu-s blonda, ca sa spun asa… ca orice varsator serios, sunt un pic mini-tehnicus, cu tot background-ul meu filolog. da’ mashina asta vrea sa faca mecanic din mine.

  6. exquisite permalink
    18 Feb 2004 12:39 pm

    nu e gratuit apelu’? :) okeiu….anyway, cre’ ca as suna oricum…
    mda…legatura o fi….schimba masina, schimba soferul, schimba ceva!!! poate asa se rezolva..
    :)) take care si cat mai putine boobe automobilistice…..

Leave a Reply

